Kokios statymų strategijos egzistuoja automobilių aukcionuose?

Publikuotas: 2023 m. vasario 21 d.
834
Kokios statymų strategijos egzistuoja automobilių aukcionuose?

Apžvelgsime viską, ką reikia žinoti, kad perprastumėte aukciono dalyvių psichologiją ir pasiektumėte geriausią rezultatą. Taigi, prisisekite diržus ir pasiruoškite užvesti variklius, nes mes judame link aukcionų statymų strategijų apžvalgos!

Statytojas snaiperis – privalumai ir trūkumai

„Snaiperio" strategija - pasiūlymas pateikiamas paskutinėmis aukciono minutėmis ar sekundėmis, taip sumažinant tikimybę, kad kiti aukciono dalyviai turės laiko jus permušti. Ši strategija gali būti veiksminga siekiant laimėti tiek didesnį, tiek mažesnį aukcioną, tačiau ji turi ir trūkumų.

Privalumai:

  • Mažesnė konkurencija - pateikdami pasiūlymą paskutinėmis aukciono sekundėmis, sumažinate tikimybę, kad kažkas jus aplenks. Net, jeigu jie ir norėtų ar galėtų statyti daugiau, to padaryti jie nespės.
  • Mažesnė kaina - pasiūlymą pateikę paskutinę akimirką, aukcioną galite laimėti už mažesnę kainą, nei būtumėte turėję mokėti, jeigu įsiveltumėte į ilgą statymų kėlimo karą.
  • Mažiau streso - snaiperio strategija nereikalauja intensyvių pastangų ir nekelia didelio streso.

Trūkumai:

  • Rizika praleisti pasiūlymą - jei netyčia pasiūlymą pateiksite per vėlai arba jūsų interneto ryšys bus lėtas, aukcione galite ir nesudalyvauti.
  • Ribotas laikas analizei – „snaiperio“ strategija reikalauja pateikti pasiūlymą turint ribotą laiką analizei, tad pasitaiko tokių situacijų, kad ir šie statytojai gerokai permoka.
  • Rizika, kad pasiūlymas bus permuštas - nepaisant mažesnės konkurencijos, kiti aukciono dalyviai taip pat naudoja snaiperio tipo statymus paskutinėmis sekundėmis, net ir tada, jeigu visą laiką vadovavosi kita strategija.
  • Pikti kiti dalyviai – „snaiperiai“ yra labiausiai kitus aukcione dalyvaujančius žmones erzinantis tipas, tačiau jeigu laimite, skųstis nebus dėl ko.

Apibendrinant galima teigti, kad „snaiperio“ strategija atneša arba didelius laimėjimus, arba visiškai nieko. Tai – azartiškiems ir drąsesniems tinkantis variantas. 

Statytojas ankstyvas paukštelis – privalumai ir trūkumai

„Ankstyvo paukštelio" strategija - kai aukciono pradžioje pateikiamas rimtas pasiūlymas, kuris gali atbaidyti kitus aukciono dalyvius ir padidinti tikimybę laimėti aukcioną už mažesnę, nei tikroji automobilio vertė. Ši strategija gali būti veiksminga siekiant laimėti jums svarbų aukcioną, tačiau ji turi ir tam tikrų trūkumų.

Privalumai:

  • Mažesnė konkurencija – pateikdami didelį pasiūlymą aukciono pradžioje, galite atbaidyti kitus potencialius aukciono dalyvius nuo dalyvavimo ir taip padidinti savo tikimybę laimėti.
  • Didelė nauda - aukcioną galite laimėti su mažesniu statymu, nei tada, jeigu būtumėte įsitraukę į kainos kėlimo lenktynes.
  • Pakankamai laiko analizei – tokie aukciono dalyviai gali neskubėti ir pateikti rimtą pasiūlymą viską gerai išnagrinėję.

Trūkumai

  • Rizika permokėti - per anksti pateikę pasiūlymą, galite perspausti ir sumokėti daugiau nei vertas automobilis ar už jį būtų ryžęsi mokėti kiti aukciono dalyviai.
  • Rizika, kad strategija bus bevaisė - nepaisant mažesnės bendros konkurencijos, ankstyvi paukšteliai gali būti greitai išstumti, nes kiti aukciono dalyviai taip pat gali naudoti šią strategiją, ir jus permušti.
  • Neišnaudotų galimybių rizika - per anksti pateikę pasiūlymą galite praleisti kitas, dar geresnes galimybes, kurios atsiras vėliau autoa.lt aukcione.

Atsargusis statytojas – privalumai ir trūkumai

Tai – trečioji iš populiariausių statymo strategijų, kurias norėtume apžvelgti. Atsargaus statytojo strategija vadovaujasi ilgais tyrimais, rinkos analize ir domėjimusi ankstesnių aukcionų rezultatais. Tai daroma tam, kad būtų nustatyta kuo tikslesnė transporto priemonės kaina ir atitinkamai pateiktas pasiūlymas. Ši strategija gali būti veiksminga verčiantis automobilių perpardavimu arba, jeigu neskubate ir norite rasti gerą variantą už patrauklią kainą

Privalumai:

  • Atsakingai priimtas sprendimas - išnagrinėję rinkos tendencijas ir ankstesnius aukcionų rezultatus, galite sumažinti riziką atvejų, kurių metu permokate.
  • Didesnė nauda laimėjus aukcioną – jeigu laimite aukcioną su šia strategija, galite galvoti ne tik apie eksploataciją, tačiau ir perpardavimą. 
  • Mažiau streso dėl nieko - ištyrę rinkos tendencijas ir ankstesnių aukcionų rezultatus, galite priimti objektyvesnį sprendimą, todėl sumažėja stresas, susijęs su aukciono stebėjimu ir nuolatiniu pasiūlymų teikimu ar didinimu vien dėl laimėjimo. Jūs aukcione dalyvaujate su aiškia strategija.

Trūkumai:

  • Laiko sąnaudos - rinkos tendencijų ir ankstesnių aukcionų rezultatų tyrimai gali užimti daug laiko, todėl čia svarbu neskubėti bei aiškiai apsibrėžti pasiūlymus, kuriais domėsitės.
  • Ribota informacija ir didelis poreikis asmeninėms žinioms - ne visada visa informacija apie rinkos tendencijas ir ankstesnių aukcionų rezultatus yra viešai prieinama, todėl gali būti ribojamas jūsų analizės tikslumas. Be to, ne visada bus pakankamai informacijos, kad pavyktų daryti išvadas. Vėlgi, labai svarbu – asmeninis know-how.
  • Rizika prarasti rezultatą – darydami analizę dėl vieno varianto, galite praleisti geras galimybes, kurios atsiranda anksčiau aukciono metu arba prasprūdo pro akis.
  • Tai nėra nulinės rizikos strategija - nepaisant įdėto laiko, ši strategija negarantuoja 100% sėkmės. 

 



Susiję straipsniai: