Aukciono ID: 85321

Deja, bet šis aukcionas jau yra pasibaigęs

Turime ir daugiau naudotų automobilių Mercedes-Benz C-Class

Mercedes-Benz C-Class

C-Class W203/S203/CL203 Sedan

Aukcionas pasibaigė: 2024-10-30 20:36
Buvimo miestas:
Lithuania, Širvintos
Automobilio būklė:
Defektai
Metai:
2001-6
Tech. apžiūra iki:
2025-12-10
Variklio galia:
85 kw
Variklio tūris:
2148 cm³
Rida:
380991 km
Kuro tipas:
Dyzelis
Pavarų dėžė:
Mechaninė
Kėbulas:
Sedan
Spalva:
Juoda
Varomi ratai:
Galiniai
VIN kodas:
WDB20... Rodyti
SDK kodas:
NMHRHKPK
Kilmės šalis:
Germany
Registracijos šalis:
Lithuania
Ar yra katalizatorius:
Yra
carVertical
Tikrinti automobilio istoriją

Aukcionas pasibaigė

Aukciono statistika (15 statymų)

2024-10-30 20:26:49
2024-10-30 19:45:21
Automatinis statymas
2024-10-30 19:45:21
Automatinis statymas
2024-10-30 19:25:01
Automatinis statymas
2024-10-30 19:25:00
2024-10-30 15:26:13
Automatinis statymas
2024-10-30 15:26:13
2024-10-30 15:25:50
Automatinis statymas
2024-10-30 15:25:50
2024-10-30 15:25:36
Automatinis statymas
2024-10-30 15:25:36
2024-10-30 13:19:51
Automatinis statymas
2024-10-30 12:56:30
2024-10-30 11:56:40
2024-10-30 10:18:31

Ypatumai / Komplektacija

Salonas

Elektronika

Audio/video įranga

Mikroautobusų ypatumai


Bendras transporto priemonės aprašymas

Mersiukas turi nemažai trūkumų, bet ilgai galiojantis tech, pasitvarkius, galima dar atvažinėt. 6 pavarų mechaninė dėžė, buvo itin taupus ekomobilis.
Esp išsijungia mygtuko paspaudimu.
Pakaba, kiek pamenu buvo be trūkumų, keisti visi 4 amortikai, pakaba nebarškėdavo, važiuodavo maloniai, žiemom vesdavos be problemų.

Pažedimų/defektų aprašymas (kėbulo, salono, kiti)

Daug įvairių defektų. Kėbulas visas perimetru stipriai nusėtas rūdim, bagažinės uždarymo spynelė nebeužsitrenkia, sulūžo ten kažkas, tai bagažinė prisukta "samariezu", kad neatsidarytų. Priekinis vairuotojo pusės ratas per dieną/dvi išleidžia orą, kažkur pradurtas matyt.
Vairo stiprintuvo siurblys prie mirties, ūžia ir jei reik daugiau pasukti vairą parkinge, pasidaro sunkus, jei gazuoji, tada sukasi lengvai.
Išmetė "cheką" "coolant, visit workshop" ir nuo to momento įsijungė avarinis rėžimas, netraukia. Buvo daryta diagnostika, bet klaidos nepamenu. Bet pamenu, kad payotubinus klaidą, rodė, jog dažniausiai kaltas ventiliatoriaus blokelis. Pakeičiau naudotu, niekas nepasikeitė. Gal koks daviklis nusprogęs, nes techniškai su motoru viskas gerai, jis nekaista, skysčiai nedinginėja, šlangų nepučia, nu nieko blogo jam nėra, apart to, kad kompas galvoja kad jam kažkas negerai...Taip pat diagnostika rodė oro srauto matuoklės klaidą, tai ji pakeista į naują. Gal reik nuresetint klaidas, gal to pakaktų, nzn...
Realiai apie 3 mėnesius stovėjo nejudintas, po stovėjimo, minkštokas stabdžio pedalas, prasėdinėja stabdant, ir dar stabdžiai stipriai muša per pedalą.
Akumas numirė stovint.
Priekinis stiklas turi 3 įdužas, bet tokias, neerzinančias, tech pats praeidavo.
Nu ir šeip, visokių kėbulo trūkūmų, ir dar visko, norint prisikabint, galima surasti, bet iš esmės, pasitvarkyt stabdžius, susitvarkyt tą aušinimo klaidą, įsimest gerą akumą ir galima važinėt.
Padangos žieminės, bet nestebuklas, tokios, jau ant ribos...
Katalizatorių aš nepjaustęs, tech eidavo be problemų, kiek pamenu, bakeliai gražūs nepjaustyti, tad viskas turėtų būti vietoje

Kiti aukcionai