Ypatumai / Komplektacija
Salonas
Audio/video įranga
Bendras transporto priemonės aprašymas
Patikimas keturtaktis Peugeot Kisbee motoroleris, per mano eksploatacijos laikotarpį nė karto nepavedė (pravažiavau ~4000km). trauka tikrai maloni, patogus. Teko išbandyti Aprilia SR, tai trauka kažkiek geresnė, bet sąnaudos kone dvigubai didesnės ir mažesnis patikimumas, šitas Pežas valgo vos 3l/100km. Sumontuotas tvirtas telefono laikiklis su lightning krovimo jungtimi (galima pakeisti į bet kokią, prijungiama su USB laidu). Tikra rida (turiu carvertical), pagal carvertical neturėjęs jokių eismo įvykiu, bet tikėtina, jog prancūzas nesuvaldė 3kw ir nukrito, del to yra likę smulkūs korpuso defektai. Šią žiemą buvo perdažyta, po to nebuvo visiškai jokių eismo įvykių. Pats turiu nuo motorolerį nuo 2024 balandžio, pats praėjau techninę apžiūrą iš pirmo karto. Mano eksploatacijos metu buvo pakeista padanga (tik nusipirkus), pakeista sankaba ir variatoriaus diržas profilaktiškai (seną sankabą su neblogos būklės diržu galėsiu pridėt), du kartus keisti tepalai (variklio ir reduktoriaus). Uždėtas mandresnis duslintuvas (pašaudo ugnimi :) ), dabar garsas tikrai įspūdingas ir neerzinantis kaip 49cc motoroleriui, seną duslintuvą taip pat pridėsiu, o norint jį pasikeist reiks atsukt gal keturis varžtus.
Patikimas keturtaktis Peugeot Kisbee motoroleris, per mano eksploatacijos laikotarpį nė karto nepavedė (pravažiavau ~4000km). trauka tikrai maloni, patogus. Teko išbandyti Aprilia SR, tai trauka kažkiek geresnė, bet sąnaudos kone dvigubai didesnės ir mažesnis patikimumas, šitas Pežas valgo vos 3l/100km. Sumontuotas tvirtas telefono laikiklis su lightning krovimo jungtimi (galima pakeisti į bet kokią, prijungiama su USB laidu). Tikra rida (turiu carvertical), pagal carvertical neturėjęs jokių eismo įvykiu, bet tikėtina, jog prancūzas nesuvaldė 3kw ir nukrito, del to yra likę smulkūs korpuso defektai. Šią žiemą buvo perdažyta, po to nebuvo visiškai jokių eismo įvykių. Pats turiu nuo motorolerį nuo 2024 balandžio, pats praėjau techninę apžiūrą iš pirmo karto. Mano eksploatacijos metu buvo pakeista padanga (tik nusipirkus), pakeista sankaba ir variatoriaus diržas profilaktiškai (seną sankabą su neblogos būklės diržu galėsiu pridėt), du kartus keisti tepalai (variklio ir reduktoriaus). Uždėtas mandresnis duslintuvas (pašaudo ugnimi :) ), dabar garsas tikrai įspūdingas ir neerzinantis kaip 49cc motoroleriui, seną duslintuvą taip pat pridėsiu, o norint jį pasikeist reiks atsukt gal keturis varžtus.
Pažedimų/defektų aprašymas (kėbulo, salono, kiti)
Paplyšusi sėdyne, ant šalto nelaiko apsukų, pašilus viskas super. Manau karbą pareguliuot užtektų.
Paplyšusi sėdyne, ant šalto nelaiko apsukų, pašilus viskas super. Manau karbą pareguliuot užtektų.
Aptarnavimo, remonto darbų aprašymas
Prie 7200km keista: sankaba, reduktoriaus, bei variklio tepalas, variatoriaus diržas.
Prie 7200km keista: sankaba, reduktoriaus, bei variklio tepalas, variatoriaus diržas.