Aukciono ID: 71248

Deja, bet šis aukcionas jau yra pasibaigęs

Turime ir daugiau naudotų motociklų

Peugeot PEUGEOT

PEUGEOT

Aukcionas pasibaigė: 2024-06-06 20:23
Buvimo miestas:
Lithuania, Vilnius
Automobilio būklė:
Be defektų
Metai:
2013-6
Tech. apžiūra iki:
2025-04-07
Variklio galia:
3 kw
Variklio tūris:
49 cm³
Rida:
7933 km
Kuro tipas:
Benzinas
Pavarų dėžė:
Automatinė
Spalva:
Pilka
Varomi ratai:
Galiniai
VIN kodas:
VGAK1... Rodyti
SDK kodas:
EHMRMFAE
Kilmės šalis:
France
Registracijos šalis:
Lithuania
Ar yra katalizatorius:
Nežinoma
carVertical
Tikrinti automobilio istoriją

Aukcionas pasibaigė

Aukciono statistika (17 statymų)

2024-06-06 20:23:08
2024-06-06 20:22:41
2024-06-06 20:22:15
2024-06-06 20:22:10
2024-06-06 20:22:08
2024-06-06 20:21:43
2024-06-06 20:21:39
2024-06-06 20:21:11
2024-06-06 20:20:46
2024-06-06 20:20:20
2024-06-06 20:20:11
2024-06-06 20:19:46
2024-06-06 20:19:24
2024-06-06 20:15:45
2024-06-06 20:10:55
2024-06-06 20:03:40
2024-06-06 20:00:49

Ypatumai / Komplektacija

Salonas

Audio/video įranga


Bendras transporto priemonės aprašymas

Patikimas keturtaktis Peugeot Kisbee motoroleris, per mano eksploatacijos laikotarpį nė karto nepavedė (pravažiavau ~4000km). trauka tikrai maloni, patogus. Teko išbandyti Aprilia SR, tai trauka kažkiek geresnė, bet sąnaudos kone dvigubai didesnės ir mažesnis patikimumas, šitas Pežas valgo vos 3l/100km. Sumontuotas tvirtas telefono laikiklis su lightning krovimo jungtimi (galima pakeisti į bet kokią, prijungiama su USB laidu). Tikra rida (turiu carvertical), pagal carvertical neturėjęs jokių eismo įvykiu, bet tikėtina, jog prancūzas nesuvaldė 3kw ir nukrito, del to yra likę smulkūs korpuso defektai. Šią žiemą buvo perdažyta, po to nebuvo visiškai jokių eismo įvykių. Pats turiu nuo motorolerį nuo 2024 balandžio, pats praėjau techninę apžiūrą iš pirmo karto. Mano eksploatacijos metu buvo pakeista padanga (tik nusipirkus), pakeista sankaba ir variatoriaus diržas profilaktiškai (seną sankabą su neblogos būklės diržu galėsiu pridėt), du kartus keisti tepalai (variklio ir reduktoriaus). Uždėtas mandresnis duslintuvas (pašaudo ugnimi :) ), dabar garsas tikrai įspūdingas ir neerzinantis kaip 49cc motoroleriui, seną duslintuvą taip pat pridėsiu, o norint jį pasikeist reiks atsukt gal keturis varžtus.

Pažedimų/defektų aprašymas (kėbulo, salono, kiti)

Paplyšusi sėdyne, ant šalto nelaiko apsukų, pašilus viskas super. Manau karbą pareguliuot užtektų.

Aptarnavimo, remonto darbų aprašymas

Prie 7200km keista: sankaba, reduktoriaus, bei variklio tepalas, variatoriaus diržas.

Kiti aukcionai