Ypatumai / Komplektacija
Salonas
Elektronika
Apsauga
Eksterjeras
Saugumas
Bendras transporto priemonės aprašymas
Automobilis pilnai važiavo, traukė neįtikėtinai, bet iš vakaro pastatytas ryte nebeužsikūrė, prijungus diagnostikos įrenginį buvo alkūninio veleno (crancshaft) ir paskirstymo velenėlio (camshaft) pozicijos sensorių klaidos. Buvo noras pamėgint pasikeist, tačiau pradėjus ardyt ir nutraukus kuro grįžtamąją šlangutę (abratkę) toliau nelįsta.
Automobilis pirmąsyk registruotas Lietuvoje 2017-11-16, šiu metu turi galiojančią ir visai neseną techninę apžiūrą, kuri gauta leistinais būdais, automobilis buvo pilnai paruoštas ir sutvarkytas. Vėliau naudojant teko taisyt ir buvo atlikti:
Turbinos restauracijos darbai
Vairo kolonėlės restauracijos darbai
Laiku keisti tepalai (paskutinįsyk tepalai keisti pries kiek mažiau nei 1000km), filtrai
Įdėtos naujos trys garso kolonėlės (gale kairėje pusėje iki kolonėlės neateina signalas), grotuvas nepridedamas, tačiau bus galima prijungti ir išbandyti sistemą vietoje, tokiam reikalui grotuvą turėsiu
Automobilio slenksčiai sveiki, galima drąsiai kelti, automobilis parduodamas su originaliais r15 lengvojo lydinio ratais ir specialiai šiam sezonui pirktomis visiškai naujomis žieminėmis viking padangomis
Defektai, neskaitant daviklių, dėl kurių automobilis nustojo kurtis, buvo tik kartais sunkiau įsijungiantis antras bėgis (įtarimas buvo kulisa), neveikiantis kondicionierius ir kosmetiniai, tai yra pablukimai ant priekinės panelės, pabraižytos plastmasės salone, pabėgę dalis ekraniuko kristalų, keli kėbulo įbrėžimai ir įlenkimai bei pradėjusios lįsti rūdys (visa tai puikiai matosi nuotraukose)
Automobilis turi du rakčiukus, bet tik vienas iš jų su imobilaizeriu. Centrinis užraktas veikia, bet tik rakinant raktą įkišus į spynelę (neveikia nuo rakčiuko mygtukų, nes jie nuplyšę). Parduodamas su viskuo, kas matosi automobilio nuotraukose, su akumuliatorium, kuris ne naujas, bet visiškai sveikas ir puikiai veikiantis, automobilis kurdavosi netgi prie stipraus minuso ir pilnu baku dyzelio (dyzelis visada piltas tik degalinėse)
Automobilis pilnai važiavo, traukė neįtikėtinai, bet iš vakaro pastatytas ryte nebeužsikūrė, prijungus diagnostikos įrenginį buvo alkūninio veleno (crancshaft) ir paskirstymo velenėlio (camshaft) pozicijos sensorių klaidos. Buvo noras pamėgint pasikeist, tačiau pradėjus ardyt ir nutraukus kuro grįžtamąją šlangutę (abratkę) toliau nelįsta.
Automobilis pirmąsyk registruotas Lietuvoje 2017-11-16, šiu metu turi galiojančią ir visai neseną techninę apžiūrą, kuri gauta leistinais būdais, automobilis buvo pilnai paruoštas ir sutvarkytas. Vėliau naudojant teko taisyt ir buvo atlikti:
Turbinos restauracijos darbai
Vairo kolonėlės restauracijos darbai
Laiku keisti tepalai (paskutinįsyk tepalai keisti pries kiek mažiau nei 1000km), filtrai
Įdėtos naujos trys garso kolonėlės (gale kairėje pusėje iki kolonėlės neateina signalas), grotuvas nepridedamas, tačiau bus galima prijungti ir išbandyti sistemą vietoje, tokiam reikalui grotuvą turėsiu
Automobilio slenksčiai sveiki, galima drąsiai kelti, automobilis parduodamas su originaliais r15 lengvojo lydinio ratais ir specialiai šiam sezonui pirktomis visiškai naujomis žieminėmis viking padangomis
Defektai, neskaitant daviklių, dėl kurių automobilis nustojo kurtis, buvo tik kartais sunkiau įsijungiantis antras bėgis (įtarimas buvo kulisa), neveikiantis kondicionierius ir kosmetiniai, tai yra pablukimai ant priekinės panelės, pabraižytos plastmasės salone, pabėgę dalis ekraniuko kristalų, keli kėbulo įbrėžimai ir įlenkimai bei pradėjusios lįsti rūdys (visa tai puikiai matosi nuotraukose)
Automobilis turi du rakčiukus, bet tik vienas iš jų su imobilaizeriu. Centrinis užraktas veikia, bet tik rakinant raktą įkišus į spynelę (neveikia nuo rakčiuko mygtukų, nes jie nuplyšę). Parduodamas su viskuo, kas matosi automobilio nuotraukose, su akumuliatorium, kuris ne naujas, bet visiškai sveikas ir puikiai veikiantis, automobilis kurdavosi netgi prie stipraus minuso ir pilnu baku dyzelio (dyzelis visada piltas tik degalinėse)