Ypatumai / Komplektacija
Salonas
Elektronika
Apsauga
Audio/video įranga
Tiuningas (patobulinimai)
Eksterjeras
Kiti ypatumai
Saugumas
Bendras transporto priemonės aprašymas
Savo gyvenimą ši Audi pradėjo kaip 1,9 Tdi automatas. Bet atsirado žmonės su idėja ir padarė kaiką iš jos daugiau. Dabar Audo yra 1,9 Tdi su 180kw 6 bėgiais ir Qauttro sistema. Modifikacijos nėra visos idealiai padarytos, bet savo fukciją atlieka puikiai.
Modifikacijos:
- GTB2260VK turbina. Turbina šaltu oru ganėtinai kaukia (tai tęsiasi jau 3 metai), sparneliai nėra idealūs, turi pažeidimų. Pagal programą jeigu pamenu pučia 2,6 bar. Kaip ji laiko nžn, bet arba aš važiuot nemoku arba ji išgyvens atominį karą.
- Didelis interkuliaris - matmenų nžn, ne aš dėjau, bet ir nematavau.
- 4 Bar map sensorius.
- 76 mm downpipe ir nuo B7 3,0 Tdi modelio pritaikytas išmetimas. Nuo turbinos iki galinių bakelių yra tiesus išmetimas ir tada galiniai bakeliai. Važiuojan garsas neerzina, o jei noro bus tai tiesiog teraikia nusipjauti galinius bakelius ir turi tiesų išmetima. PAPILDOMAI pridėsiu orriginalų Quattro išmetimą su katalizatoriumi.
- 5,0 Tdi purkštukai. Našiausi iš originaliai išleistų VAG grupės.
- Sudėti stabdžiai nuo 2,5 Tdi Quattro - Priekis 312mm, Galas 256mm (originaliai buvo priekis 288mm, galas 255 mm);
- Šioks toks plaunamas oro filtras. Dėžė padaryta kaimo lygio, bet savo fukciją atlieka.
- Išmetimo temperatūros daviklis.
- Sankaba - smagratis originalas, diskelis paprastas 240mm ir Sachs performance diskatorius.
- Yra idėtas Yatour - USB, kortelės ar Bluetooth. Taip pat galima naudoti kaip laisvų rankų įrangą.
Apibendrinus šis 1,9 Tdi lekia, kaip geras 3,0Tdi - 180 kw ir 490 Nm (matuota ant Diesel Animals dyno stendo). DŪMŲ YRA ,tad prie ponų pareigūnų reikia GAZĄ SPAUSTI atsakingai.
- Tamsinti langai - Priekiniai šoniniai (legalus tamsinimas, realiai net nesimato), galas akivaizdu.
Savo gyvenimą ši Audi pradėjo kaip 1,9 Tdi automatas. Bet atsirado žmonės su idėja ir padarė kaiką iš jos daugiau. Dabar Audo yra 1,9 Tdi su 180kw 6 bėgiais ir Qauttro sistema. Modifikacijos nėra visos idealiai padarytos, bet savo fukciją atlieka puikiai.
Modifikacijos:
- GTB2260VK turbina. Turbina šaltu oru ganėtinai kaukia (tai tęsiasi jau 3 metai), sparneliai nėra idealūs, turi pažeidimų. Pagal programą jeigu pamenu pučia 2,6 bar. Kaip ji laiko nžn, bet arba aš važiuot nemoku arba ji išgyvens atominį karą.
- Didelis interkuliaris - matmenų nžn, ne aš dėjau, bet ir nematavau.
- 4 Bar map sensorius.
- 76 mm downpipe ir nuo B7 3,0 Tdi modelio pritaikytas išmetimas. Nuo turbinos iki galinių bakelių yra tiesus išmetimas ir tada galiniai bakeliai. Važiuojan garsas neerzina, o jei noro bus tai tiesiog teraikia nusipjauti galinius bakelius ir turi tiesų išmetima. PAPILDOMAI pridėsiu orriginalų Quattro išmetimą su katalizatoriumi.
- 5,0 Tdi purkštukai. Našiausi iš originaliai išleistų VAG grupės.
- Sudėti stabdžiai nuo 2,5 Tdi Quattro - Priekis 312mm, Galas 256mm (originaliai buvo priekis 288mm, galas 255 mm);
- Šioks toks plaunamas oro filtras. Dėžė padaryta kaimo lygio, bet savo fukciją atlieka.
- Išmetimo temperatūros daviklis.
- Sankaba - smagratis originalas, diskelis paprastas 240mm ir Sachs performance diskatorius.
- Yra idėtas Yatour - USB, kortelės ar Bluetooth. Taip pat galima naudoti kaip laisvų rankų įrangą.
Apibendrinus šis 1,9 Tdi lekia, kaip geras 3,0Tdi - 180 kw ir 490 Nm (matuota ant Diesel Animals dyno stendo). DŪMŲ YRA ,tad prie ponų pareigūnų reikia GAZĄ SPAUSTI atsakingai.
- Tamsinti langai - Priekiniai šoniniai (legalus tamsinimas, realiai net nesimato), galas akivaizdu.
Pažedimų/defektų aprašymas (kėbulo, salono, kiti)
- Kėbulo defektai - dalys dažynos skiriasi atspalviai, yra vietų su įvrėžimais, lakas paslipęs, rudelės kyla.
- Iš Quattro perdarymo nėra teisingai padarytas pakabinamo guolio laikiklis, bet savo fukciją atlieka gerai, o ir uždėjus visas apsaugas nelabai kas pamatys, kad ten nėra originalu.
- Bako plūdės rodo neidealiai. Mažiau negu yra bake. Rezervo lemputė užsidegao bake būna dar geri 15L.
- Sankabos pedalo varlytės laidai neidealiai padaryta.
- Pastaruoju metu per kolonėles gaudo tirukšmą - zirzimas/cypimas (kaip elektros), bet tai nėra pastovu. Kartą užvedus yra, kitą kartą nėra.
- Sukant vairą į kairę pusę yra garsas. Įtariu vairo stiprintuvo siurblį.
- Sėdynės priekis šildomos, bet nelabai ką ten jos ir šildo.
- Salono plastikai nėra idealios būklės.
- Rida atsukta kai pateko į Lietuvą apie 90 000km. Skydelis dabar rodo 348 197km.
- Šaltesniu oru užvedus automobilį dūmina melsvai, pravažiavus pora km dūmas dingsta. Vasarą tai beveik nesimato.
- Stiklas turi įdaužų.
- Kėbulo defektai - dalys dažynos skiriasi atspalviai, yra vietų su įvrėžimais, lakas paslipęs, rudelės kyla.
- Iš Quattro perdarymo nėra teisingai padarytas pakabinamo guolio laikiklis, bet savo fukciją atlieka gerai, o ir uždėjus visas apsaugas nelabai kas pamatys, kad ten nėra originalu.
- Bako plūdės rodo neidealiai. Mažiau negu yra bake. Rezervo lemputė užsidegao bake būna dar geri 15L.
- Sankabos pedalo varlytės laidai neidealiai padaryta.
- Pastaruoju metu per kolonėles gaudo tirukšmą - zirzimas/cypimas (kaip elektros), bet tai nėra pastovu. Kartą užvedus yra, kitą kartą nėra.
- Sukant vairą į kairę pusę yra garsas. Įtariu vairo stiprintuvo siurblį.
- Sėdynės priekis šildomos, bet nelabai ką ten jos ir šildo.
- Salono plastikai nėra idealios būklės.
- Rida atsukta kai pateko į Lietuvą apie 90 000km. Skydelis dabar rodo 348 197km.
- Šaltesniu oru užvedus automobilį dūmina melsvai, pravažiavus pora km dūmas dingsta. Vasarą tai beveik nesimato.
- Stiklas turi įdaužų.
Aptarnavimo, remonto darbų aprašymas
Variklio alyva 5w40 keičiama kas 10 000 km. Pakaba ir stabdžiai tvarkyta laiku. Kėbulo dalys/vietos dažytos mėgėjiškai (todėl atspalvių nemažai). Variklis neapsitepalavęs.
Variklio alyva 5w40 keičiama kas 10 000 km. Pakaba ir stabdžiai tvarkyta laiku. Kėbulo dalys/vietos dažytos mėgėjiškai (todėl atspalvių nemažai). Variklis neapsitepalavęs.