Ypatumai / Komplektacija
Salonas
Elektronika
Apsauga
Audio/video įranga
Tiuningas (patobulinimai)
Eksterjeras
Kiti ypatumai
Saugumas
Bendras transporto priemonės aprašymas
Sveiki, dėja, tačiau tenka atsisveikinti su savo labai mylimu mersiuku. Prieš metus įsigyjau su keliais defektais, sutvarkius juos, tapo puikus auto, kuris kiekvieną kart važiuojant kelia šypseną veide:)
Detaliau, tai V8 4l dyzelis su dviem turbom(restauruotos prieš 35k km) važiuoja įspūdingai. Aišku, buvo prikišta rankų ir pakoreguoti gamykliniai galios apribojimai, šiuo momentu spėju apie 260-280kw. 535i ar 535d, nesvarbu, abu malkų pasikrauna sočiai.
Ekologijos nebėra, išmetimas beveik tiesus, paliktas vienas bakelis. Garsas primenantis AMG 5.5 benzą.
Dabar stovi R19 M+S , tačiau priedo duodu žieminių ratų komplektą R18 su tikrai geromis žieminėmis padangomis. (sidabriniai ratlankiai)
Kėbulas labai gražus, aišku, norint "idealaus" plovimu neapsieisi, teks papoliruoti, tačiau rezultatas bus vertas to.
Salonas nesuplyšęs, nenutrintas, pedantiškai prižiūrėtas. Kiek pasitrynęs vairas, nes buvo sukinėtas prieš mane su paskutines gyvenimo minutes skaičiuojančiu siurbliu. Tačiau apart vairo, salonas nei iš toli nei iš arti neatrodo 300k sukęs. Kiek purvinos lubos, vis rankos nepakildavo pasivalyti, bet ta proga, kad parduodamas, išblizginsiu:)
Tai tiek apie auto, keliu į autoa, nes kainos neesu nusistatęs, be to parduoti neskubu, asmeniškai labai svarbu auto perleisti į patikimas rankas, ne jaunuoliui kuris tik teises gavęs kiekvieną posukį skersas eis, o modelio entuziastui, kuris mėgausis kiekvienu nuvažiuotu kilometru:)
Sveiki, dėja, tačiau tenka atsisveikinti su savo labai mylimu mersiuku. Prieš metus įsigyjau su keliais defektais, sutvarkius juos, tapo puikus auto, kuris kiekvieną kart važiuojant kelia šypseną veide:)
Detaliau, tai V8 4l dyzelis su dviem turbom(restauruotos prieš 35k km) važiuoja įspūdingai. Aišku, buvo prikišta rankų ir pakoreguoti gamykliniai galios apribojimai, šiuo momentu spėju apie 260-280kw. 535i ar 535d, nesvarbu, abu malkų pasikrauna sočiai.
Ekologijos nebėra, išmetimas beveik tiesus, paliktas vienas bakelis. Garsas primenantis AMG 5.5 benzą.
Dabar stovi R19 M+S , tačiau priedo duodu žieminių ratų komplektą R18 su tikrai geromis žieminėmis padangomis. (sidabriniai ratlankiai)
Kėbulas labai gražus, aišku, norint "idealaus" plovimu neapsieisi, teks papoliruoti, tačiau rezultatas bus vertas to.
Salonas nesuplyšęs, nenutrintas, pedantiškai prižiūrėtas. Kiek pasitrynęs vairas, nes buvo sukinėtas prieš mane su paskutines gyvenimo minutes skaičiuojančiu siurbliu. Tačiau apart vairo, salonas nei iš toli nei iš arti neatrodo 300k sukęs. Kiek purvinos lubos, vis rankos nepakildavo pasivalyti, bet ta proga, kad parduodamas, išblizginsiu:)
Tai tiek apie auto, keliu į autoa, nes kainos neesu nusistatęs, be to parduoti neskubu, asmeniškai labai svarbu auto perleisti į patikimas rankas, ne jaunuoliui kuris tik teises gavęs kiekvieną posukį skersas eis, o modelio entuziastui, kuris mėgausis kiekvienu nuvažiuotu kilometru:)
Pažedimų/defektų aprašymas (kėbulo, salono, kiti)
Kapotą reiktų perdažyti
Minimalai įlinkęs kairys vairuotojo spartas (matosi palindus po juo)
Bagažinės dangčio mercedeso ženkliugo ratas nulūžęs. (naujas 20e)
Priekinis antras iš kairės parktronikas po žiemos grybauja.
Kapotą reiktų perdažyti
Minimalai įlinkęs kairys vairuotojo spartas (matosi palindus po juo)
Bagažinės dangčio mercedeso ženkliugo ratas nulūžęs. (naujas 20e)
Priekinis antras iš kairės parktronikas po žiemos grybauja.
Aptarnavimo, remonto darbų aprašymas
Turbinos restauruotos prieš 35k. km
Naujas vairo stiprintuvo siurblys BOSH prieš 15k. km
Restauruotas AIRMATIC siurblys.
Pakeistos žvakės
Naujas akumuliatorius
Turbinos restauruotos prieš 35k. km
Naujas vairo stiprintuvo siurblys BOSH prieš 15k. km
Restauruotas AIRMATIC siurblys.
Pakeistos žvakės
Naujas akumuliatorius