Ypatumai / Komplektacija
Salonas
Elektronika
Tiuningas (patobulinimai)
Eksterjeras
Kiti ypatumai
Bendras transporto priemonės aprašymas
Parduodu legendinį Audi A6 C4 su dar legendiškesniu 5 cilindrų TDI varikliu. Tai viena iš paskutinių šio modelio versijų – 1997 metų laida. Automobilį įsigijau 2020 metais su variklio defektu (buvo nemalonus garsas, nors dirbo ir važiavo puikiai). Iki tol jį naudojo moteris – prižiūrėtas, bet, žinoma, ne taip, kaip aš.
Automobilis į Lietuvą atvyko ne po avarijos, o dėl mechaninio gedimo. Pagal CarVertical ir kitus duomenis, nėra jokių avarijų požymių. Rida – tikra, galima tai patikrinti per techninių apžiūrų istoriją ar ataskaitas.
Variklis ir mechanika:
Po pirkimo buvo nupirktas dar vienas priekiu varomas analogas su labai geru ir priziuretu varikliu (~235 000 km), kuris buvo perkeltas į šį automobilį. Keista labai daug:
Nauji diržai, įtempėjai, vandens pompa,kuro siurblio dirzas ir guoliai
Turbinos remonto komplektas, turbina tikrinta
Naujai perdetas išplautas karteris, purkštukų tarpinės
Nupirkta (bet dar nepakeista) vožtuvų dangtelio tarpinė – planuota keisti po dangtelio poliravimo
Pašalintas EGR, įdėta vokiška programinė įranga (chip), kuri saugiai ir solidžiai pakelia galią – be jokios žalos varikliui ar kitiems mazgams, bei nera padidėjusio dūmingumo.
Automobilis užsiveda be problemų net prie -25 °C. Po visų remontų pravažiuota apie 7000 km.
Kėbulas ir išorė:
Po važinėjimo dėl smulkių kėbulo defektų ir pakabos remonto bei pasibaigusios tech apziuros automobilis buvo sustabdytas „poilsiui“, o tada kruopščiai paruoštas:
Sudėtos storiausios Quattro spyruoklės
Išveisti rūdžių židiniai aplink statramsčius
Galinė pakaba išimta, balkis ir kiti elementai perdažyti, viskas padengta apsauginėmis dangomis,tikrinta pakainamas guolis ir kardanas,reduktorius
Kuro bakas išimtas, pervirintas keliose vietose, nušveistas ir padengtas epoksidiniais bei antikoroziniais dažais
Kebulas buvo dažytas dėl smulkių defektų:pakeistas vienas sparnas (originalus metalinis), galinės arkos, priekinis bamperis, stogas, kai kurios durys yra nuo originalo dazyta dar tik antra karta. Kėbulas buvo ruošiamas kruopščiai – naudotos kokybiškos medžiagos, viskas nuimta tam kad išvengt atsilupomo praejus kiek laiko,nuimta visi moldingai,rankeneles,ragai,stoglangis,bamperiai pilnai išardyti atgal surenkant jokių „priklijuotų moldingų“. Netgi pakeistas bagažinės dangtis – vien tam, kad būtų su originaliai montuojamu spoileriu. Visa bagažinė smėliuota, nudažyta, naujai hermetizuota, įklijuotas po dazymo stiklas, užtamsintas naujai, klijuota papildoma garso izoliacija.
Bagažinėje – pilnai veikiantis originalus „štorke“, laidynas kur buvo pazeistas sutvarkuta (ties lankstais)yra papildomam stop žibintui jungtis,buvo planuose det spoileryje .
Pakaba ir stabdžiai:
Sudėti vokiški amortizatoriai, mažai dėvėti, bet kokybiški
Naujos išvirtimo traukės, nauji rankinio trosai
Galiniai stabdžiai: naujos šlangelės, vienas naujas suportas, kitas restauruotas
Stabdžių diskai dėvėti mažai, kaladės – ypač gale – beveik naujos
keistos amortizatorių atramos, atraminiai guoliai, galinės gumos po lėkštelėmis
Visi mazgai ardant buvo šveičiami, dengiami apsaugai nuo rūdžių ir sutepsms varštai tam kad ateityje netektu vargt
Stovi ant 205/60 R16 padangų – visos vienodos, geros būklės. Pakaba labai stabili, automobilis aukštas.
Salonas ir elektrinė dalis:
Salonas tvarkingas, nors reikalauja gero išvalymo
Lubos laikosi puikiai, sėdynės ir apdailos nesulaužytos
Visi kilimai vietoje, veikianti originali štorke bagažinėje
Visi žibintai originalūs HELLA, laikikliai sveiki, niekas neklijuota
Visi rakteliai rakteliai: 2 pagrindiniai, 1 servisinis, 1 – bagažinei
Bagažinė rakinasi su atskiru raktu,reta C4 turi ja veikiancia tad sau ja susitvarkiau , durys ir degimas su pagrindiniu
100 Ah akumuliatorius
Variklis neplautas, nėra jokių alyvos ar skysčių pratekėjimų
Trūkumai:
Po dažymo kai kur yra dulkių (matomos tik iš arti) – rekomenduotina poliruoti bet tikrai nera butina
Stoglangis veikia, bet kartais „grybauja“ bet visada mechaniniu budu galia atsidaryt uzdaryt,veikia puikiai abi padetys
Smulkios plastmasės, pvz., po vairuotojo kojomis – šiek tiek įskilusi
Po dažymo automobilis stovėjo beveik 2 metus garaže – buvo tik retkarčiais užvedama ir toliau tvbarkoma pakaba bei surenkama po dazymu.
Techninė apžiūra: pereita iš antro karto (dėl šarnyro varžto, lemputės ir vienos įvorės).
Kodėl parduodu?
Neuždirbu iš jos ir net nebespėju pasidžiaugti viskuo, kas buvo padaryta. Į ją įdėta labai daug – laiko, darbo, lėšų, širdies. Parduodu vieną kartą, aukciono principu – nes per daug norinčių, per daug nesusikalbėjimo „kas pirmas“.
Kaina – tikrai adekvati, Jei neparduodu aukcione – bus parduodama kitais kanalais arba lieka man ir tęsiu darbus. Rudeniop kaina keisis afrba bus paprasciausiai parduota eksportuj ko nenoreciau.
Tad – sėkmės. Tik vienas klausimas lieka atviras:
ar šią legendą vairuosi TU, ar tavo draugas?
Parduodu legendinį Audi A6 C4 su dar legendiškesniu 5 cilindrų TDI varikliu. Tai viena iš paskutinių šio modelio versijų – 1997 metų laida. Automobilį įsigijau 2020 metais su variklio defektu (buvo nemalonus garsas, nors dirbo ir važiavo puikiai). Iki tol jį naudojo moteris – prižiūrėtas, bet, žinoma, ne taip, kaip aš.
Automobilis į Lietuvą atvyko ne po avarijos, o dėl mechaninio gedimo. Pagal CarVertical ir kitus duomenis, nėra jokių avarijų požymių. Rida – tikra, galima tai patikrinti per techninių apžiūrų istoriją ar ataskaitas.
Variklis ir mechanika:
Po pirkimo buvo nupirktas dar vienas priekiu varomas analogas su labai geru ir priziuretu varikliu (~235 000 km), kuris buvo perkeltas į šį automobilį. Keista labai daug:
Nauji diržai, įtempėjai, vandens pompa,kuro siurblio dirzas ir guoliai
Turbinos remonto komplektas, turbina tikrinta
Naujai perdetas išplautas karteris, purkštukų tarpinės
Nupirkta (bet dar nepakeista) vožtuvų dangtelio tarpinė – planuota keisti po dangtelio poliravimo
Pašalintas EGR, įdėta vokiška programinė įranga (chip), kuri saugiai ir solidžiai pakelia galią – be jokios žalos varikliui ar kitiems mazgams, bei nera padidėjusio dūmingumo.
Automobilis užsiveda be problemų net prie -25 °C. Po visų remontų pravažiuota apie 7000 km.
Kėbulas ir išorė:
Po važinėjimo dėl smulkių kėbulo defektų ir pakabos remonto bei pasibaigusios tech apziuros automobilis buvo sustabdytas „poilsiui“, o tada kruopščiai paruoštas:
Sudėtos storiausios Quattro spyruoklės
Išveisti rūdžių židiniai aplink statramsčius
Galinė pakaba išimta, balkis ir kiti elementai perdažyti, viskas padengta apsauginėmis dangomis,tikrinta pakainamas guolis ir kardanas,reduktorius
Kuro bakas išimtas, pervirintas keliose vietose, nušveistas ir padengtas epoksidiniais bei antikoroziniais dažais
Kebulas buvo dažytas dėl smulkių defektų:pakeistas vienas sparnas (originalus metalinis), galinės arkos, priekinis bamperis, stogas, kai kurios durys yra nuo originalo dazyta dar tik antra karta. Kėbulas buvo ruošiamas kruopščiai – naudotos kokybiškos medžiagos, viskas nuimta tam kad išvengt atsilupomo praejus kiek laiko,nuimta visi moldingai,rankeneles,ragai,stoglangis,bamperiai pilnai išardyti atgal surenkant jokių „priklijuotų moldingų“. Netgi pakeistas bagažinės dangtis – vien tam, kad būtų su originaliai montuojamu spoileriu. Visa bagažinė smėliuota, nudažyta, naujai hermetizuota, įklijuotas po dazymo stiklas, užtamsintas naujai, klijuota papildoma garso izoliacija.
Bagažinėje – pilnai veikiantis originalus „štorke“, laidynas kur buvo pazeistas sutvarkuta (ties lankstais)yra papildomam stop žibintui jungtis,buvo planuose det spoileryje .
Pakaba ir stabdžiai:
Sudėti vokiški amortizatoriai, mažai dėvėti, bet kokybiški
Naujos išvirtimo traukės, nauji rankinio trosai
Galiniai stabdžiai: naujos šlangelės, vienas naujas suportas, kitas restauruotas
Stabdžių diskai dėvėti mažai, kaladės – ypač gale – beveik naujos
keistos amortizatorių atramos, atraminiai guoliai, galinės gumos po lėkštelėmis
Visi mazgai ardant buvo šveičiami, dengiami apsaugai nuo rūdžių ir sutepsms varštai tam kad ateityje netektu vargt
Stovi ant 205/60 R16 padangų – visos vienodos, geros būklės. Pakaba labai stabili, automobilis aukštas.
Salonas ir elektrinė dalis:
Salonas tvarkingas, nors reikalauja gero išvalymo
Lubos laikosi puikiai, sėdynės ir apdailos nesulaužytos
Visi kilimai vietoje, veikianti originali štorke bagažinėje
Visi žibintai originalūs HELLA, laikikliai sveiki, niekas neklijuota
Visi rakteliai rakteliai: 2 pagrindiniai, 1 servisinis, 1 – bagažinei
Bagažinė rakinasi su atskiru raktu,reta C4 turi ja veikiancia tad sau ja susitvarkiau , durys ir degimas su pagrindiniu
100 Ah akumuliatorius
Variklis neplautas, nėra jokių alyvos ar skysčių pratekėjimų
Trūkumai:
Po dažymo kai kur yra dulkių (matomos tik iš arti) – rekomenduotina poliruoti bet tikrai nera butina
Stoglangis veikia, bet kartais „grybauja“ bet visada mechaniniu budu galia atsidaryt uzdaryt,veikia puikiai abi padetys
Smulkios plastmasės, pvz., po vairuotojo kojomis – šiek tiek įskilusi
Po dažymo automobilis stovėjo beveik 2 metus garaže – buvo tik retkarčiais užvedama ir toliau tvbarkoma pakaba bei surenkama po dazymu.
Techninė apžiūra: pereita iš antro karto (dėl šarnyro varžto, lemputės ir vienos įvorės).
Kodėl parduodu?
Neuždirbu iš jos ir net nebespėju pasidžiaugti viskuo, kas buvo padaryta. Į ją įdėta labai daug – laiko, darbo, lėšų, širdies. Parduodu vieną kartą, aukciono principu – nes per daug norinčių, per daug nesusikalbėjimo „kas pirmas“.
Kaina – tikrai adekvati, Jei neparduodu aukcione – bus parduodama kitais kanalais arba lieka man ir tęsiu darbus. Rudeniop kaina keisis afrba bus paprasciausiai parduota eksportuj ko nenoreciau.
Tad – sėkmės. Tik vienas klausimas lieka atviras:
ar šią legendą vairuosi TU, ar tavo draugas?