Ypatumai / Komplektacija
Salonas
Elektronika
Apsauga
Audio/video įranga
Eksterjeras
Kiti ypatumai
Saugumas
Bendras transporto priemonės aprašymas
Auto iš Vokietijos, pirmas savininkas Lietuvoje, pas mane apie 4-5 metai, visi aptarnavimai buvo daryti laiku, rida 370000 tepalai ir iltrai keisti prieš 8000km, dėžės tepalai ir filtras keisti prieš 30-40tūkst. Variklis dirba gražiai, dėžė taip pat sklandžiai jungia ir greit reaguoja. Katalizatorius vietoj, nėdūmina, turbina nešvilpia. Grandinės nesubarška. Važiuoklėje viskas tvarkinga, prieš 5000km pirktos naujos m+s padangos, ne kiniškos, taip pat prieš 5000km pirkti nauji bosch diskai ir kaladėlės, tad stabdo idealiai. Prieš pusę metų nupirktos naujos xenon lemputės. Yra kablys, offroudui ir tampymui nebuvo naudota, tai nenujotas aparatas. Kondicionierius veikia. Parduodu, nes nusipirkau naujesnę.
Auto iš Vokietijos, pirmas savininkas Lietuvoje, pas mane apie 4-5 metai, visi aptarnavimai buvo daryti laiku, rida 370000 tepalai ir iltrai keisti prieš 8000km, dėžės tepalai ir filtras keisti prieš 30-40tūkst. Variklis dirba gražiai, dėžė taip pat sklandžiai jungia ir greit reaguoja. Katalizatorius vietoj, nėdūmina, turbina nešvilpia. Grandinės nesubarška. Važiuoklėje viskas tvarkinga, prieš 5000km pirktos naujos m+s padangos, ne kiniškos, taip pat prieš 5000km pirkti nauji bosch diskai ir kaladėlės, tad stabdo idealiai. Prieš pusę metų nupirktos naujos xenon lemputės. Yra kablys, offroudui ir tampymui nebuvo naudota, tai nenujotas aparatas. Kondicionierius veikia. Parduodu, nes nusipirkau naujesnę.
Pažedimų/defektų aprašymas (kėbulo, salono, kiti)
Didžiausias minusas, tai kad retkarčiais paūžia vairo stiprintuvo siurblys, visi sako, kad greičiausiai reiktų prasivalyt sietelį bakelyje, kur skystis. Prieš pusę metų dėjau naują siurblį, bet iki to sietelio prasivalymo nedaėjau. Geram servize tvarkė, tad jokių minčių dėl sistemos ar drožlių neišvalymo negali būt. O pati kolonėlė restauruota prieš 2 metus pas specialistus Klaipėdoje. Kitas minusas, kad kapoto lakas nusilupęs ir dažai nublukę, tad norint tvarkyt dažyt reiktų. Termostatas pilnai nesudirba, temperatūra pakyla iki 70, nebent stovint mieste kamšty, tada iki normalios. Bet nei kiek ant kuro sąnaudų nesijaučia, tik norint kad greičiau sušiltų žiemą, tai irgi reiktų pasikeist. Na ir viena kita cento dydžio dažų pakėlimo vieta ant sparnų priekinių, pora dažų nuskėlimų nuo akmenukų. Niekur nėra supuvus, dugnas kaulas.
Didžiausias minusas, tai kad retkarčiais paūžia vairo stiprintuvo siurblys, visi sako, kad greičiausiai reiktų prasivalyt sietelį bakelyje, kur skystis. Prieš pusę metų dėjau naują siurblį, bet iki to sietelio prasivalymo nedaėjau. Geram servize tvarkė, tad jokių minčių dėl sistemos ar drožlių neišvalymo negali būt. O pati kolonėlė restauruota prieš 2 metus pas specialistus Klaipėdoje. Kitas minusas, kad kapoto lakas nusilupęs ir dažai nublukę, tad norint tvarkyt dažyt reiktų. Termostatas pilnai nesudirba, temperatūra pakyla iki 70, nebent stovint mieste kamšty, tada iki normalios. Bet nei kiek ant kuro sąnaudų nesijaučia, tik norint kad greičiau sušiltų žiemą, tai irgi reiktų pasikeist. Na ir viena kita cento dydžio dažų pakėlimo vieta ant sparnų priekinių, pora dažų nuskėlimų nuo akmenukų. Niekur nėra supuvus, dugnas kaulas.
Aptarnavimo, remonto darbų aprašymas
Visi aptarnavimai daryti laiku.
Visi aptarnavimai daryti laiku.