Ypatumai / Komplektacija
Salonas
Elektronika
Audio/video įranga
Tiuningas (patobulinimai)
Kiti ypatumai
Bendras transporto priemonės aprašymas
Parduodamas sezona slalome, street race ir nemuno ziede naudotas automobilis
Variklis: Standartinis 2.0 litru 150ag, pries sezona pilnai perrinkta galva,portinti kanalai, nauji voztuvai,gumeles, kompensatoriai, imontuotas reguliuojamas kuro reguliatorius, oil catch canas, laisvesnis oro isiurbimas, 4-2-1 kolektorius, 60mm ismetimas su rezonatorium ir N1 bakeliu
Vaziuokle: Priekyje storo stoko bilstein amortizatoriai, eibach zeminancios spyruokles, pilnai perrinkti visi mazgai, gale taip pat eibach zeminancios spyruokles
Pavaru deze: F16 Opel ascona GT 3.94CR perdavimas , lengvasis 7kg smagratis, naujas sankabos komplektas, sutrumpinta begiu perjungimo svirties eiga, pakeistos ivores ir gumos
Stabdziai: Pries 300km pakeisti raizyti grezioti priekiniai diskai ir kalades, naujos stabdziu slangutes, gale visiskai nauji brembo diskai ir kalades vaziuota vienas varzybas, visos stabdziu linijos einancios i gala yra naujos
Salonas: No name bucket seat, schroth quickfit ASM belt, sportinis momo vairas su stebule, hidraulinis rankinis su willwood 0.625 cilindriuku, gesintuvas su lasf reikalavimus atitinkanciu tvirtinimu, isimtos galines sedynes ir keletas plastiku
Defektai: Po paskutines nemunring treniruotes pradejo nedirbti 3 cilindras, varo tepala per alsuokli(siuo atveju oil catch cana) atlikus leak down testa 1,2,4 cilindrai parode atitinkamai 20-25% leakage, kas yra pilnai normos ribose, 3 cilindras 45%, pucia ora atgal per isiurbima, todel itariu, kad pradege voztuvas ir sudege gumele.
Vairo kolonele turi laisvuma, vaziuoti netrukdo, taciau ant vairo jauciasi, kebulas turi kovos randu, patrukinejusio spakliaus, po kuriuo tiketina rudys, automobilio dugnas svarus, be rudziu, kadangi parveztas is ispanijos, bus parduodamas su r17 ratlankiais, yra visos originalios isimtos dalys, norint sugrazinti automobili i originalu stovi, papildomai pridesiu: priekines lempas, posukius, F20 greiciu deze su smagraciu, daug kitu smulkmenu
Parduodamas sezona slalome, street race ir nemuno ziede naudotas automobilis
Variklis: Standartinis 2.0 litru 150ag, pries sezona pilnai perrinkta galva,portinti kanalai, nauji voztuvai,gumeles, kompensatoriai, imontuotas reguliuojamas kuro reguliatorius, oil catch canas, laisvesnis oro isiurbimas, 4-2-1 kolektorius, 60mm ismetimas su rezonatorium ir N1 bakeliu
Vaziuokle: Priekyje storo stoko bilstein amortizatoriai, eibach zeminancios spyruokles, pilnai perrinkti visi mazgai, gale taip pat eibach zeminancios spyruokles
Pavaru deze: F16 Opel ascona GT 3.94CR perdavimas , lengvasis 7kg smagratis, naujas sankabos komplektas, sutrumpinta begiu perjungimo svirties eiga, pakeistos ivores ir gumos
Stabdziai: Pries 300km pakeisti raizyti grezioti priekiniai diskai ir kalades, naujos stabdziu slangutes, gale visiskai nauji brembo diskai ir kalades vaziuota vienas varzybas, visos stabdziu linijos einancios i gala yra naujos
Salonas: No name bucket seat, schroth quickfit ASM belt, sportinis momo vairas su stebule, hidraulinis rankinis su willwood 0.625 cilindriuku, gesintuvas su lasf reikalavimus atitinkanciu tvirtinimu, isimtos galines sedynes ir keletas plastiku
Defektai: Po paskutines nemunring treniruotes pradejo nedirbti 3 cilindras, varo tepala per alsuokli(siuo atveju oil catch cana) atlikus leak down testa 1,2,4 cilindrai parode atitinkamai 20-25% leakage, kas yra pilnai normos ribose, 3 cilindras 45%, pucia ora atgal per isiurbima, todel itariu, kad pradege voztuvas ir sudege gumele.
Vairo kolonele turi laisvuma, vaziuoti netrukdo, taciau ant vairo jauciasi, kebulas turi kovos randu, patrukinejusio spakliaus, po kuriuo tiketina rudys, automobilio dugnas svarus, be rudziu, kadangi parveztas is ispanijos, bus parduodamas su r17 ratlankiais, yra visos originalios isimtos dalys, norint sugrazinti automobili i originalu stovi, papildomai pridesiu: priekines lempas, posukius, F20 greiciu deze su smagraciu, daug kitu smulkmenu